Wij vertrekken...... - Reisverslag uit Castricum, Nederland van Annemieke Jurrjens - WaarBenJij.nu Wij vertrekken...... - Reisverslag uit Castricum, Nederland van Annemieke Jurrjens - WaarBenJij.nu

Wij vertrekken......

Blijf op de hoogte en volg Annemieke

12 Augustus 2015 | Nederland, Castricum

12 augustus 2015

Lieve familie, vrienden en andere belangstellenden,

Het aftellen naar de start van onze monsterrit naar Rome is nu echt werkelijkheid.
Maanden werden weken, weken werden dagen en nu resten ons slechts nog enkele uren voordat we morgenochtend op de pedalen mogen voor onze eerste etappe.
Alles is tot in de puntjes voorbereid. De tandems zijn na een grondige servicebeurt opgepoetst, de bepakking zeer zorgvuldig uitgebalanceerd en de nodige oefenkilometers zitten in de benen. Kortom, we zijn er klaar voor. De komende weken zullen we jullie via deze site zo veel mogelijk op de hoogte houden van ons wel en wee dat ons op ons pad zal treffen.
Als jullie ons op onze tocht van ruim 2100 km willen steunen dan zullen wij je reactie zeer waarderen. Het zal ons over de Alpen en door de Apennijnen helpen!!
De terugreis hebben we anders gedacht. Als beloning voor ons zwoegen en zweten hebben we onszelf getrakteerd op een enkeltje Rome/Amsterdam per EasyJet. Op 14 september hopen we dan weer veilig en in goede gezondheid terug te zijn,
Voor nu groeten we jullie hartelijk en alle vier hopen we via deze reissite met jullie in contact te blijven!
Carla en Henk, Ruud en Annemieke

• 12 Augustus 2015 - 09:09

Gerard:

Veel succes en vooral plezier! De groeten aan Franciscus.
    Gerard

• 12 Augustus 2015 - 09:43

Anneke:

Voor allemaal een goede en veilige reis en vooral veel plezier onderweg en niet alleen maar afzien, lfs,

• 12 Augustus 2015 - 09:56

Riet Klauwers:

heel veel plezier gewenst!mooi weer en lekker genieten. ik kijk uit naar jullie verslagen.
    liefs Riet

• 12 Augustus 2015 - 10:29

Philip:

Heel veel plezier en uitdaging. De Pope wacht op jullie
    Philip

• 12 Augustus 2015 - 10:48

Paul En Marina:

Wij wensen jullie allen heel veel plezier en een goede gezondheid. Ga vooral genieten en doe de Paus de groeten van ons.
    Paul en Marina

• 12 Augustus 2015 - 12:27

Jaap En Margrit:

Heel veel plezier en veilig weer thuis! Geniet ervan!
    Jaap en Margrit

• 12 Augustus 2015 - 17:56

Maaike En Lotte:

vanavond vroeg onder wol!!! Heel veel plezier en succes met jullie reis!! kijken uit naar de verhalen!
    Liefs Maaike en Lotte

• 12 Augustus 2015 - 18:55

Ina En Cees:

Doe voorzichtig maar geniet.
    Voor Ruud geen pausgedoe, laat maar over aan Annemieke.
    Kijk jij maar goed om je heen. Je zit voorop.
    Sterkte Ina en Cees

• 12 Augustus 2015 - 21:49

Erica:

een goede reis waarin ik in gedachte meega zeker naar Rome en als je in Assisi komt mag je even aan me denken. Heel veel mooie momenten voor jullie! Groetjes van Erica.

• 12 Augustus 2015 - 22:00

Gerda :

Wij wensen jullie veel zonneschijn op jullie pad, maar niet al te warm. veel plezier, mooie steden, veel fietsplezier. Wij zijn benieuwd naar jullie avonturen.
    XXXX G&G

• 12 Augustus 2015 - 22:28

Joyce En Sander:

Hele goede reis allen! Carla ik kon het niet laten om even een kaartje te trekken voor jullie vertrek maar ik wilde je de tekst toch even meegeven, voor jullie viertjes natuurlijk ;) "Wanneer vertrouwde zekerheden wegvallen weet dan dat je op de goede weg bent!"

Groetjes van Sander en Joyce

• 13 Augustus 2015 - 00:14

Ernest & Hilda:

We wensen jullie met z'n vieren een voorspoedige fietstocht! Na Santiago de Compostella waarschijnlijk óók weer een onvergetelijke ervaring.
    Jullie spieren zullen het wel volhouden, maar of de techniek van jullie fietsen deze zware belasting zullen trotseren is nog maar de vraag. De aanhangwagen naar Santiago........!
    We zijn benieuwd of jullie nog neerstrijken bij de bed&breakfast van mijn zus Caroline, in Assisi. Als jullie dat doen, zeker even naar de basiliek San Francesco gaan, met een beneden- en een bovenkerk, erg de moeite waard.
    Evt. kunnen jullie naar Carolines hotel gaan, bij het vliegveld van Perugia.

Wij gaan nog een weekje naar Assisi, wie weet treffen we jullie daar!

Veel plezier en heel veel sterkte! Hilda en Ernest.

• 13 Augustus 2015 - 08:53

Rian En Thijs:

Lieve ouders een hele goede en vooral mooie en gezellige reis! Maak er weer een onvergetelijke ervaring van!!. Wij reizen een klein beetje mee.... liefs van ons vieren Thijs Rian Guus en Joep

• 13 Augustus 2015 - 19:12

Eke:

Zo jullie eerste dag zit erop. Misschien zijn jullie nu lekker aan het genieten bij jullie tentje.
    Voor verder een heel goede reis en ik ben benieuwd naar jullie verhalen!
    Veel plezier, Eke.

• 14 Augustus 2015 - 15:14

Jeanet Cochius:

Helaas zie ik, dat ik te laat ben om jullie veel plezier en avontuur te wensen met de komende reis. Jullie zijn al twee dagen op Tour. Maar ik doe het alsnog. Ik vind het echt super dat jullie deze reis aangaan...wederom een belevenis. En zal de reisverslagen op de voet en met veel genoegen lezen.
    Geniet geniet geniet!!
    Dikke kus van frou frou XX

• 09 April 2023 - 19:41

Bart:

Ruud, ik hoop dat het niet aan de naam ligt...

Bart