Verslag 5 - Reisverslag uit Sankt Anton am Arlberg, Oostenrijk van Annemieke Jurrjens - WaarBenJij.nu Verslag 5 - Reisverslag uit Sankt Anton am Arlberg, Oostenrijk van Annemieke Jurrjens - WaarBenJij.nu

Verslag 5

Blijf op de hoogte en volg Annemieke

24 Augustus 2015 | Oostenrijk, Sankt Anton am Arlberg

Vandaag geen uitgebreid verslag van onze belevenissen, maar even een terugblik naar gisteren waar we de 1000 km gepasseerd zijn! Dit mocht toch wel even vermeld worden. Een volgend gedenkwaardig moment was dat wij vandaag de Oostenrijkse grens gepasseerd zijn. Alles liep zo gesmeerd dat we in een stuk door gerost zijn over de Albergpas zodat we nu in het wintersport plaatsje St. Anton am Alberg zitten. Indien mogelijk proberen we morgen Italië te bereiken. Voor nu bedanken we ieder voor de enthousiaste reacties. We houden jullie daarom graag verder op de hoogte.

• 24 Augustus 2015 - 21:15

Gerrit & Stephanie Glas:

Hallo Berggeiten
    Vandaag genoten van de Wenerschnitzel, met een heerlijk pul bier.
    In Italy wordt het natuurlijk een verrukkelijk pastagerecht met VINO ROSSO.
    (Denk om de koolhydraten)
    50%van de reis zit er al op, maar jullie hebben voor100% genoten.
    GA ZO DOOR!
    TOY TOY TOY!

• 24 Augustus 2015 - 21:20

Anneke En Ruud:

Hallo fietsridders,
    Wat een ongelofelijke prestatie! Als jullie zo door gaan, ben je in een recordtijd in Rome. Fijn, dat het weer nu beter is na de slechte dagen in het begin. Blijf genieten en doe voorzichtig, lfs,

• 24 Augustus 2015 - 21:28

Annet & Jan:

Wat een geweldige prestatie!! Jullie bedankt voor de mooie verhalen!!
    Liefs vanuit Castricum

• 24 Augustus 2015 - 21:51

Joyce Niessink-Jurrjens:

Superprestatie van jullie hoor!
    Fijn dat jullie zo genieten. Veel plezier en pas goed op elkaar!

• 24 Augustus 2015 - 22:34

Erica:

Jullie gaan als een speer. Wat een mijlpaal, de 1-ste 1000km. op de pedalen!
    Slaap lekker en morgen hoppa weer met plezier op de fiets.
    Ik ga bijna zingen: ach neem me meeheeheeheehee!

• 25 Augustus 2015 - 09:56

Kees En Tine:

Super, super, super!!! Wat een fantastische prestatie!!! GA VOORAL ZO DOOR !!!!( en natuurlijk ook met jullie verslagen……..).

Groetjes Kees en Tine.

• 25 Augustus 2015 - 11:29

Ton:

Hi Annemieke, Ruud en vrienden,
    Na 5 verslagen van jullie gelezen te hebben en door jullie het passeren van de 1000 km, vind ik dit een goed moment om jullie te feliciteren met deze prestatie tot nu toe. Vooral het doorstaan van de regen in het begin de bergen nu en het improviseren onderweg dwingen bewondering af.
    Nu jullie Italië in fietsen zou ik zeggen, geniet van het eten, de lekkere dranken en het land.
    Veel fietsplezier en tot een volgende mail.

Groet Ton.

• 25 Augustus 2015 - 12:27

Ton Serné:

Hello Four! Wat een schitterende tocht zijn jullie aan het maken. Ik ken die omgeving van de Schwäbisch Alb redelijk goed, maar ik denk dat jullie eigenlijk nog veel meer gezien hebben. Voor jullie het weten maken jullie de afdeling naar Merano door de appelgaarden van het Vischgauertal. Geniet er van!!!

• 25 Augustus 2015 - 13:21

Bernadette :

Hallo u4,
    Na de rijke roomse zegen in het begin zijn jullie er als een speer van doorgegaan op zoek naar zonniger oorden. Leuk om jullie verslagen te lezen. Gaan jullie niet te hard? Anders moet je straks wel erg lang in Rome rondhangen. Wij gaan ons opmaken voor Frankrijk volgende week. Jullie veel plezier en geniet van al het goede.
    Groetjes Cor en Bernadette

• 27 Augustus 2015 - 10:34

Ria En Peter :

Geweldig van jullie en wat zijn jullie al ver wel een late reactie van ons maar het duurde even voor dat we alle verslagen en mooie foto,s hadden bekeken prachtig! Zijn ook nog maar net terug van de shabische alb hebben jullie ook al achter de rug nu ga zo door en hou de moet er in we zijn trots op. Jullie we wensen jullie nog een behouden reis toi.toi.toi groetjes Peter en Ria